רוני היתה ילדה שלא רצתה לשמוע על מספרים
רוני היתה ילדה שלא רצתה "לגעת" ולשמוע על מספרים. היא עברה את התכנית בגיל 4 ואח"כ בגיל 5. הנה מה שההורים כתבו לי בגיל 6: "רוני מפתחת חשיבה כמותית [...]
עדן הצטרף לחוג בעיקבות אחותו הגדולה
עדן הצטרף לחוג בעקבות אחותו הגדולה, על מנת לחזק את החשיבה המתמטית שלו וליצור בסיס מתמטי שיקל עליו ללמוד בשנים הבאות. עדן אהב מאוד להשתתף בפעילות בחוג, הסרטים שקבלנו [...]
הילד לא מרגיש שהוא לומד!
שיטת פרקטל התגלתה עבורי כשיטה חדשנית, מהנה, יצירתית ומושקעת לפיתוח כישורים מתמטיים אצל ילדים. סוד השיטה בכך שהילד לא מרגיש שהוא לומד באופן המסורתי, הלמידה מאוד חווייתית ומהנה ובכך גדולת [...]