רוני היתה ילדה שלא רצתה לשמוע על מספרים
רוני היתה ילדה שלא רצתה "לגעת" ולשמוע על מספרים. היא עברה את התכנית בגיל 4 ואח"כ בגיל 5. הנה מה שההורים כתבו לי בגיל 6: "רוני מפתחת חשיבה כמותית [...]
תום קלט את החומר במהירות מפתיעה
כבר עם דפי החשיבה הראשונים, גיליתי שהבן שלי מסוגל להרבה יותר ממה שאי פעם חשבתי. הוא האזין לסיפור בצמא ומייד פתר את כל דף החשיבה. מדהים אותי שאפשר ללמוד מתמטיקה בדרך [...]
יונתן אהב הכל בחוג
זהו חוג מצויין, מועבר בצורה טובה ונעימה ומאפשר לילד להתחבר לצד החישובי כבר מגיל צעיר, באופן ידידותי ולא משעמם ומאיים כפי שנלמד לעיתים בבית ספר. גל | אבא של יונתן [...]
עדן הצטרף לחוג בעיקבות אחותו הגדולה
עדן הצטרף לחוג בעקבות אחותו הגדולה, על מנת לחזק את החשיבה המתמטית שלו וליצור בסיס מתמטי שיקל עליו ללמוד בשנים הבאות. עדן אהב מאוד להשתתף בפעילות בחוג, הסרטים שקבלנו [...]
הילד לא מרגיש שהוא לומד!
שיטת פרקטל התגלתה עבורי כשיטה חדשנית, מהנה, יצירתית ומושקעת לפיתוח כישורים מתמטיים אצל ילדים. סוד השיטה בכך שהילד לא מרגיש שהוא לומד באופן המסורתי, הלמידה מאוד חווייתית ומהנה ובכך גדולת [...]