קריאה, כתיבה, הבנת מהות השבר, השוואת שברים ומעבר משבר מדומה לשבר מעורב ולהפך
השבוע הילדים קבלו את המשחק “מי ממלא”
זהו משחק מזל חוויתי ומהנה ללימוד שברים.
ההוראות כבר בפנים. מומלץ גם לצפות בסירטון ההסבר המופיע כאן.
קבלו כמה המלצות חמות מעבר להוראות היבשות:
מומלץ לשחק עם הילדים באווירה כיפית ונינוחה מבלי לבחון אותם.
יכול להיות שלא ידעו מיד להשתמש במבחנה המתאימה,
זה לא נורא. אפשר לעזור, מומלץ לכוון.
יכול להיות שלא מיד יבינו איך למלא למשל: שלושה רבעים.
כמובן שיש אפשרות למלא את המבחנה 3 פעמים עד קו הרבע
או פשוט לאתר את קו השלושה רבעים ולמלא עד אליו.
שתי האפשרויות טובות.
תנו להם לבחור באפשרות הנוחה להם…
שימו לב שלמשל – במקרה של 5/4 –
הילדים לא יוכלו למצוא את קו ה-5/4,
כי הוא פשוט לא קיים על גבי המבחנה –
ולכן יאלצו או למלא עד קו ה- 4/4 ואח”כ להוסיף עוד 1/4
או למלא 5 פעמים עד קו ה- 1/4
איך שנוח להם….
אם שחקתם המון וכבר נהייתם צמאים –
הרוו את צימאונכם עם מיץ הדרים טבעי וטעים,
המתכון מצורף כאן,
להכנת המיץ תזדקקו למבחנות המשחק: “מי ממלא”.
לפני הכנת המיץ מומלץ לשטוף את המבחנות מבפנים עם מים וסבון כלים,
אבל בפירוש אסור לסבן את המבחנות מבחוץ עם סקוץ’ כדי שהמדבקות לא תתקלפנה!!!
וגם לא להכניס אותן למדיח מאותה סיבה!
המתכון לקוח מהספר “כן משחקים עם האוכל” בהוצאת פרקטל.
תהנו 🙂