בגן טרום חובה הגננת מיהרה לדווח לי שספיר מסרבת לשתף פעולה עם המשימות הלימודיות בגן. חששתי שזוהי תחילתה של בעיית למידה כלשהי, ולכן בגן חובה מיהרתי לרשום את ספיר לחוג. ואז חל המהפך: ספיר הקשיבה לסיפורים בצמא וביקשה לשמוע אותם שוב ושוב. את דפי החשיבה היא גמעה בשקיקה כאילו מדובר באיזשהו סרט מתח ואת המשחקים היא אהבה ואף שיחקה בהם עם חברותיה ואחיותיה. הגננת דיווחה על שיפור מדהים בכל הנושאים הלימודיים בגן, וספיר עלתה לכיתה א כשהיא מוכנה ובשלה למרות גילה הצעיר (ילידת נובמבר) . עכשיו ספיר בכיתה ב’ ומתחננת שאדפיס לה שאלות במתמטיקה של כיתה ד’, כי הרמה בכיתה ב קלה מדי עבורה! מכיוון שהמהפך של ספיר חל בד בבד עם כניסתה לחוג חשיבה מתמטית בשיטת פרקטל, אני בטוחה שהתרחש בזכותו
מורן | אמא של ספיר בת השבע